HTML

Camp * Woods VA, USA 2011

Kalandozásaim az USA-ban, melyet a Campleaders program segítségével valósítok meg. 2 hónap tábori meló, 1 hónap utazás :) Ezt a blogot pedig azért hoztam létre, hogy a családtagok, barátok, haverok, ismerősök és ismeretlenek olvasgathassanak a kinti élményekről. Vajon tényleg mindenki kövér az USA-ban? Tényleg minden ötször akkora mint Mo.-on? Mindenről beszámolok! :)

Friss topikok

Esemenyek

2011.06.10. 02:08 :: adamki

Na hello, ismet jelentkezem, vannak tortenesek. Szoval az van, hogy mar 2 napja kb. nem dolgozom semmit, csak ilyen hulye jatekokat jatszunk (alljunk korbe, belul meg futkosson 4 ember), miota megjott a staff tobbi tagja (tehat most mar itt van mindenki, vagyunk kb. 50-60-an, nyilvan keszulnek a gyerekek szorakoztatasara). Nem tudom, ezeken nekem tulkepp miert kell reszt vennem, mivel en nem is lehetek kb. a gyerekek kozeleben, szoval neha kivontam magam a dolgok alol, hogy en ehhez mar tul oreg vagyok, meg panaszkodtam a skot fonokomnek :) Amit jol is tettem, mert ma miutan beszeltem Anikaval, rakerdezett a tabor igazgatonal, es ha ad nekem munkat (mmint a skot csaj), akkor nekem nem kell ezeken a szarokon reszt vennem :) Szoval jol jottem ki a dolgokbol, most van is idom irni, mert mindenki jatszik en meg befoglaltam a gepet :) Egyelore 3-an vagyunk fiuk a taborban, a torok gyerek csak szombaton erkezik, most egy irrel es egy hollanddal lakom egyutt. Mindketten jo fejek, csak az ir csavot rohadtul nem ertem, sztem meg hadar is :) De azert jokat beszelgetunk :D Eleg kivaltsagosak vagyunk, mert a pinceben van a furdonk es a vecenk (ami az ebedlo alatt van), es nekunk jo kis lehuzos-klotyo jutott, nem godorbepottyantos :) Ma jovok ki a wc-rol, es akkor latom meg, hogy egy kibaszott nagy anakonda tekereg a dobozokon... Lefagytam ugy 2 percre hogy most mi a f.szt csinaljak, lehetett ugy masfel meter a szemet. Beszoltam radion, hogy van itt egy kurva nagy kigyo megis mit csinaljak (walkie-talkie-kon beszelgetunk taboron belul, egysegenkent van mindenkinel egy, igy nalam is, igy elernek barmikor). Jottek is paran, mert azt hittek csak beszartam valami gilisztatol, de mire odaertek lattak, hogy rohadtul nem hazudok :) Szoval buzeraltuk egy ideig, probaltuk beterelni egy dobozba, de csak felidegeltuk. Vegul az egyik amerikai csaj, akik rohadtul nem fel az allatoktol ket fogoval megfogta, es berakta egy dobozba, en meg racsesztem a fedelet... De ez eltartott osszesen am vagy negyed oraig, mindenki ossze vissza sikitozott. Az amerikai csaj is mondta, hogy azert remegett utana :) Aztam a tabori teherautoval elszallitottuk 3 mezovel odebb es elengedtuk. Allitolag nem veszelyesek ezek a dogok, de harapnak igy jobb vigyazni. Multkor meg egy ilyen klotyoba mentem be szerelni, es egy akkora pok volt a falon mint a tenyerem... Na onnan is futottam el abban a pillanatban, szoval elnek itt szemet dogok :) Majd probalok csinalni kepeket, de ezek mindig ugy lesokkolnak, hogy nem jut eszembe ilyesmi :) Es igenis el itt fekete ozvegy (mmint a pok), megkerdeztem, aminek veszelyes a csipese az emberre nezve, de nagyon ritka, tavaly egyszer fordult elo, hogy talaltak valahol egyet, de mire odaert az erosites eltunt :) Most nem tudok feltolteni fenykepeket, de a haziko, amiben lakunk, ugy egy meterre meg van emelve a foldtol, korbe es az agyunkon is van szonyoghalo, szoval szerencsere nem nagyon tamadhatnak meg minket :) Ja tegnap kellett uszovizsgat tenni a medenceben, nem volt kotelezo, de hogy bemehess a mely viszbe le kellett uszni ket hosszt (atlosan...), es lebegni egy percig a melyben. Elsore sikerult :) Viszont a viz olyan b.szott hideg volt, epp hogy megtelt 3 nap alatt a slagbol folyo vizzel, rogton mentunk is bele. Odafagytunk :) De mindent osszevetve jol esett, mert itt egyre melegebb kezd lenni. Nagyon magas a paratartalom, es egyre nagyobb a hoseg, es van olyan 85 fok (persze fahrenheit), ami lehet olyan 35 celsius talan.. De juliusban tuti eleri a szazat. Majd valamikor veszek nemzetkozi telefonykartyat is. Ja, bolt: kerestunk ragcsalnivalot meg edesseget plusz uditot egyik nap, hat konkretan itt semmit nem lehet kis mennyisegbe venni! A legkisebb kola amit kaptam az 2 literes volt, azt lehetett egyesevel, de dobozos vagy fel literes mind ossze van fuzve :) Voltak ma itt HR-esek, ki kellett tolteni par papirt, es kaptunk egy tajekoztatot meg egy VISA kartyat! Szoval nem kp-ben adjak am a fizetest.. Pedig azt hittem :) Csak kozben kiderult, hogy itt senki nem tudhatja, hogy te mennyit keresel, ezert adtak a kartyat. Jofejeseg :) Most hirtelen ennyi jutott az eszembe... Remelem holnaptol mar beindul a munka, mert azt szivesen csinalom :) udv!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerikaialom.blog.hu/api/trackback/id/tr442972187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása