HTML

Camp * Woods VA, USA 2011

Kalandozásaim az USA-ban, melyet a Campleaders program segítségével valósítok meg. 2 hónap tábori meló, 1 hónap utazás :) Ezt a blogot pedig azért hoztam létre, hogy a családtagok, barátok, haverok, ismerősök és ismeretlenek olvasgathassanak a kinti élményekről. Vajon tényleg mindenki kövér az USA-ban? Tényleg minden ötször akkora mint Mo.-on? Mindenről beszámolok! :)

Friss topikok

Ismet

2011.06.23. 00:30 :: adamki

Hosszu ido utan ismet jelentkezem :) Vegre fixaltak a netet, s most a vacsorat is kihagyom, igy van idom irni. Napi egy etkezest kb. ki is szoktam hagyni, mar teljesen tele vagyok az itteni kajaval. Tuti hutobol dobaljak a mikroba, azt annyi... bar meg nem lattam, ugyhogy hivatalosan nem tudom megerositeni :)

Penteken elmentem a skot fonokommel kocsikazni, vicces volt. Aznap deltol szunetunk volt egeszen vasarnapig. Senkinek nem kellett a 12 szemelyes furgon, igy ketten elvittuk :) Elindultunk valamerre es csak mentunk... Kivancsi voltam hova lyukadunk ki. Hat, igazabol sehova :) A semmi kozepen vannak ilyen Peabody-s lakoparkok, gyonyoruen karbantoartott kerttel, meg bejarattal aztam ott el parszaz ember gondolom, majd folytatodik a semmi... Erdekes :) De legalabb voltunk a Dunkyn Donuts-ban ketszer :)

Szombaton pedig elmentem tubingolni, ami annyit jelent, hogy West Virginia-ban lecsurogtunk a Shenendoah folyon ilyen uszogumihoz hasonlito cuccon. Az elejen nagyon jo volt, de a 4 oras ut masodik fele mar eleg unalmas volt.. Szet is csesztem a cipomet, mert vegig a vizben volt, de nem baj, mert hazafele ugy is ki kell dobalnom par cuccot a borondombol. Itt egy kep, nem kell elkepzelni :)

picasaweb.google.com/lh/photo/iPNJPg3BLzzRlu8jkSxOptKztDU3nMpXcs3TqKLQpcE

Vasarnap meg beozonlottek a kolkok, roluk nem nyilatkozom :) Szivas, hogy egy 5 eves jobban beszel angolul mint en :)

Iszonyu gyakran valtozik az idojaras, ezelott minden este zuhogott az eso, ami tok hangos, mert kopog a teton mintallat, igy nem tudtunk aludni, most meg olyan rohadek meleg van megint, hogy nemigaz.
Neha elegge bezarva erzem magam, mert ugyan van 2 oras szunetem minden nap, de nem tudok elmenni sehova... Mivel itt gyalog nem lehet sehova eljutni. A benzinkut allitolag masfel ora gyalog... hat en egyre tippeltem volna :) Szoval nagyon varom mar a szombati kimenot, bar fogalmam sincs mit fogok csinalni :)

Ja meg tegnapelott voltunk egy bevasarlo nem is tudom miben... kozpontban. Az is egy b*szott nagy centrum a semmi kozepen, rengeteg bolt, de a szabad eg alatt.. Setafikalhatsz fel ala :) itt egy kep rola:

picasaweb.google.com/lh/photo/91aWGOdwBg50qKZqyWTGL9KztDU3nMpXcs3TqKLQpcE

Kertetek allatokrol is kepeket, hat itt van egy, itt ekkora pokok elnek: (Aki nem tudja mihez viszonyitani, ez akkora mint a tenyerem) Szerintem nem merges, de ki tudja :) Eleg gyors a rohadek :)

picasaweb.google.com/lh/photo/M3rg8h_GLSbU_TF9YbfDStKztDU3nMpXcs3TqKLQpcE

Ugyhogy zajlanak az esemenyek, mar utazni akarok :) Mindennapos melom peldaul a klotyokat feltolteni papirral, szemetet uriteni minden egysegnel, szappant feltolteni. Kocsival vegig kell jarni az ossze helyszint, ez kb egy oras munka. Aztan ami epp jon.. Kemeny 8 het lesz ez :)
Akartam tobb kepet feltolteni, de nem sikerult kint internethez jutnom, ugyhogy majd legkozelebb...

Udv mindenkinek :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerikaialom.blog.hu/api/trackback/id/tr113007463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása