HTML

Camp * Woods VA, USA 2011

Kalandozásaim az USA-ban, melyet a Campleaders program segítségével valósítok meg. 2 hónap tábori meló, 1 hónap utazás :) Ezt a blogot pedig azért hoztam létre, hogy a családtagok, barátok, haverok, ismerősök és ismeretlenek olvasgathassanak a kinti élményekről. Vajon tényleg mindenki kövér az USA-ban? Tényleg minden ötször akkora mint Mo.-on? Mindenről beszámolok! :)

Friss topikok

Vezetes

2011.06.13. 19:41 :: adamki

 Na gondoltam irok par sort az itteni autozasi szokasokrol, utakrol.

 
Egyik nap el kellett mennem vizsgazni a 12 szemelyes kisbusz vezetesebol. Mondjuk nem tudom minek, mert akkorra mar vagy 1 hete vezettem a teherautot, ami par centivel lehet csak kisebb :) Szoval felraktak osszevissza bojakat a parkoloban es azon kellett vegigmenni elore, majd tolatva. Kb. 4-5-en csinalhattuk a vizsgat aznap, csak nekem sikerult elsore, korrigalas nelkul :) Persze tetje igazabol nem volt a dolognak, mert az se 'bukott meg', akinek csak tobbszori korrigalas utan sikerult.
A tabornak amugy van egy Dodge 4x4 pickup-ja (ezt mar regebben emlitettem), a 12 szemelyes kisbusz, meg egy Ford focus-a. Persze mindegyik automata sebvaltos es klimaval felszerelt :) Kell is az automata valto, mert baromi kenyelmes igy vezetni. Foleg ilyen tavolsagok mellett. Kb. 1 perc alatt megszoktam, hogy nincs kuplung, nekem ez all labra :) A focus-on napfenyteto is van, azt mindig ossze vissza nyitogatom :)
 
Azt talan nehanyan mar tudjatok, hogy az USA-ban nem ismerik a jobb-kez szabalyt, itt minden sarkon van egy stoptabla, es aki elobb er oda, az mehet eloszor. Furan hangzik elsore, sot, elkepzelhetetlen, de mukodik :) Kb. a 3 napon belefeutottam egy ilyenbe, amikor elmentunk vasarolni, persze nem szamitottam ra :) Egy olyan 2-3 mp-es faziskesessel esett le, hogy most nekem kene indulnom, mert en ertem oda eloszor :) vicces volt.
 
Itt az erdo mellett inkabb egy savos utak vannak, de a sztradan tenyleg a 3 a minimum. Talaltam jo kis rock radiot is, 1o1 D.C. :) A sebesseghatarokat meg tenyleg nagyjabol betartjak, egy par MPH-t talan meg rahuznak :)
Most ennyi jutott hirtelen az eszembe. Birom nagyon az itteni kocsikat, audi meg BMW marha ritka, rengeteg teherauto van mindenhol, meg Terminator kamion :) Plusz olyan markak amikrol meg eletemben nem hallottam :)
Vannak am kepeim a Washington kirandulasrol, csak nem tudom mikor tudom megosztani.. Most is a sajat laptomon irom a szoveget, hogy aztam kimasoljam egyszeruen a gepnel, mert ezt igazabol egyszer mar megirtam, csak lefagyott a szamitogep es eltunt minden. Lehet, hogy abba tobb mindenrol is irtam :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerikaialom.blog.hu/api/trackback/id/tr452981260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása