HTML

Camp * Woods VA, USA 2011

Kalandozásaim az USA-ban, melyet a Campleaders program segítségével valósítok meg. 2 hónap tábori meló, 1 hónap utazás :) Ezt a blogot pedig azért hoztam létre, hogy a családtagok, barátok, haverok, ismerősök és ismeretlenek olvasgathassanak a kinti élményekről. Vajon tényleg mindenki kövér az USA-ban? Tényleg minden ötször akkora mint Mo.-on? Mindenről beszámolok! :)

Friss topikok

SK

2011.07.07. 19:35 :: adamki

Na most megmutatom mit hoztam ossze sajat kezuleg:

picasaweb.google.com/lh/photo/PSfAyY7by2XAJ1g4O0tdDtKztDU3nMpXcs3TqKLQpcE

Ez egy kavespohar-tarto :) En festettem le, en raktam be a kampokat es en raktam fel a falra, ami baromi nehez volt, mert itt papirbol vannak a falak :) Szoval tenyleg sajat termek, csak az alapokat vasaroltuk meg hozza. Igaz, hogy az egesz eltartott vagy 2 hetig, de hat volt mas dolgom is :)

Aztam megint a Washington Monument es en:

picasaweb.google.com/lh/photo/MuJfeVqwf7uW8a-jZlO4qdKztDU3nMpXcs3TqKLQpcE

A multkor meg talaltam egy suzukit a varosban, szerintem ez lehet az egyetlen ebben az allamban:

picasaweb.google.com/lh/photo/R-9qdjHSnZkO19XJxBMt59KztDU3nMpXcs3TqKLQpcE

Ez meg a helyi kismozi, de meg egyszer sem voltam bent:)

picasaweb.google.com/lh/photo/Yh_HUhGfhQcY7cFZtmlLttKztDU3nMpXcs3TqKLQpcE

Udv

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerikaialom.blog.hu/api/trackback/id/tr553048131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása