HTML

Camp * Woods VA, USA 2011

Kalandozásaim az USA-ban, melyet a Campleaders program segítségével valósítok meg. 2 hónap tábori meló, 1 hónap utazás :) Ezt a blogot pedig azért hoztam létre, hogy a családtagok, barátok, haverok, ismerősök és ismeretlenek olvasgathassanak a kinti élményekről. Vajon tényleg mindenki kövér az USA-ban? Tényleg minden ötször akkora mint Mo.-on? Mindenről beszámolok! :)

Friss topikok

USA

2011.06.07. 01:45 :: adamki

Na elkezdődött a munka, sokat kell melózni, de nem kell kapkodni :) Kb. a gh-hoz hasonlít amit csinálnom kell, kivéve hogy egy 4X4 Dodge V8-al kell járkálnom a táboron belül :) Pl. ilyeneket csináltam, hogy a szúnyoghálókat visszaszögelni, dobozokat pakolni, székeket, asztalokat elszállítani, zászlókat feltűzni a plafonra :) stb.

Most bejöttünk Dulles bevásárlóközpontjába elég durva, én vezettem, kb. fél órás út, és a semmi közepén vagy egy kib... nagy bevásárlóközpont, de ekkorát még nem láttam :) Nem ilyen westend szerú hodály, inkább a camponához tudnám hasonlítani, csak 5x akkora. Egyből rárohantunk a Starbucks-ra, mert itt van ingyenes net.. :) A tábori net iszonyú lassú, onnan tuti nem fogok tudni ide írni (ilyen USB-telefonhálózaton megy, a térerő meg elég gynegus).

Az amerikaiakat elég könnyen megértem, kivéve a feketéket, dolgoznak 3-an a konyhán, de olyan akcentussal beszélnek, hogy csak nézek :) A közvetlen főnököm Skóciából jött (ő is lány), őt egyre inkább kezdem megérteni, elég durván beszél, de nagyon jól összebarátkoztunk egész nap szivatjuk egymást :) MOst is vele ücsörgök is.

A kölkök még nem szabadultak be a táborba, lehet elég durva lesz ha beözönlik 200.

Összességében egyelőre kurva jó érzem magam. Kb. ilyennek képzeltem az USA-t :)

Csináltam egy albumot, itt vannak új képek:
picasaweb.google.com/106701243799398548609/CampPotomacWoodsVAUSA
Ott van a dodge, amit vezetek, meg egy-két kép. A kosarakat toló csávó képe azért vicces, mert lehet, hogy edlsőre nem tűnik fel, de valami elektronikus kocsi van a sor végén, a csávó meg távirányítóval tolja előre az egészet :) Nem ám kézzel :)
A rendőrautóban meg volt kér bazi nagy mordály, úgyhogy inkább nem mentem közelebb :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerikaialom.blog.hu/api/trackback/id/tr712963497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása