HTML

Camp * Woods VA, USA 2011

Kalandozásaim az USA-ban, melyet a Campleaders program segítségével valósítok meg. 2 hónap tábori meló, 1 hónap utazás :) Ezt a blogot pedig azért hoztam létre, hogy a családtagok, barátok, haverok, ismerősök és ismeretlenek olvasgathassanak a kinti élményekről. Vajon tényleg mindenki kövér az USA-ban? Tényleg minden ötször akkora mint Mo.-on? Mindenről beszámolok! :)

Friss topikok

?

2011.06.23. 19:42 :: adamki

Most epp lenne idom irni, de nem jut eszembe konkretan semmi.

Volt azota denever fogas, ami dogledezett es beraktak a fagyasztoba (fingom sincs mert), volt egy ujabb kigyo, de szerencsere bement az erdobe igy nem kellett hozza nyulnom.

Vegre ma kimentem a fonokommel, de vasarolni a tabornak cuccokat, hat az is melo volt, 30 gallon tej, meg 1000 db kulonbozo gyumolcs (tenyleg ennyit kellett venni). Ugyhogy ezt nem neveznem pihenonek :) Visszafele mert egy rendor azt ut menten, szerintem megusztam :) 45 MPH a megengedett, olyan 48 korul voltam, de pszt :)

Szombaton megyunk keso delutan valami sajttorta gyarba latogatoba... Igazabol nekem nincs kedvem de mindenki oda megy, szoval mit csinaljak :) En visszamennek inkabb kicsit Washington DC-be. Bar inkabb lennek mar New Yorkban vagy Los Angelesben :) Meg nem dontottem el hogy elmegyek-e California-ba, nem tudom belefer-e, de viszonylag olcso a repjegy, szoval erosen gondolkodom rajta. Multkor a benzinkutas csako kerdezte, hogy mit csinlaok itt, mondom dolgozok. Megkerdezte szeretem-e, mondom oke, erre o azt mondja szerinte kurva unalmas ez a hely :) Hat egyet ertettem :)) Tenyleg a semmi kozepen vagyunk, egyre durvabban panaszkodnak az emberek. Mindenki el akar huzni, remelem nem maradok egyedul :)

Azert csak sikerult irnom valamirol :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerikaialom.blog.hu/api/trackback/id/tr893009557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása