HTML

Camp * Woods VA, USA 2011

Kalandozásaim az USA-ban, melyet a Campleaders program segítségével valósítok meg. 2 hónap tábori meló, 1 hónap utazás :) Ezt a blogot pedig azért hoztam létre, hogy a családtagok, barátok, haverok, ismerősök és ismeretlenek olvasgathassanak a kinti élményekről. Vajon tényleg mindenki kövér az USA-ban? Tényleg minden ötször akkora mint Mo.-on? Mindenről beszámolok! :)

Friss topikok

Kepek ismet

2011.06.15. 16:44 :: adamki

Megint sikerult feltoltenem par kepet, ugyhogy megosztom oket:

Ez egy motor :)

picasaweb.google.com/lh/photo/fnyQouBTlVmS_KH9wbF_tNKztDU3nMpXcs3TqKLQpcE

A dog enni ker :)

picasaweb.google.com/lh/photo/GCBDAv9FVWUUTpFZNN6ZT9KztDU3nMpXcs3TqKLQpcE

Ez en vagyok, mert a tuzoltok ide jarnak pancsikolni :)

picasaweb.google.com/lh/photo/YRTjXwW7O_lMoptqkdERMtKztDU3nMpXcs3TqKLQpcE

Ezt pedig nekem kell igy egy az egyben vinnem a kenusok felvetelehez. Fel kell hozni a folyotol a taboron keresztul. Erdekes vele az erdoben a fak kozott navigalni :) Aztan elmenni White Ferry-hez felvenni oket. Eddig nem volt problemam, de szerintem magyar jogsival ezt nem vezethetnem :)

picasaweb.google.com/lh/photo/nB4Ai--kSXRN87j3Mexat9KztDU3nMpXcs3TqKLQpcE

Levettem a tabor cimet a blogrol, mert tegnap volt safety day, voltak itt fonokok, meg HR-esek, es nagyon szigoru szabalyok vannak ervenyben. Elvileg senki nem tudhatja az itt tartozkodokon kivul a tabor nevet, nem lehet olyan kepeket feltenni a facebookra, amin vannak gyerekek, stb. Ala is kellett irni egy 22 oldalas szerzodest, amiben mindent leirnak, amit ha megszegsz, azonnal elbocsatanak :) Hat nem tudom fejben tartani igazabol :)

Kezdem nem birni az itteni kajat, minden reggel van palacsinta valami sziruppal (egyebkent nem edes, csak muanyag), rantotta, meg bacon. Tegnap meg pizza volt vacsorara. 2 hetig siman elvoltam veluk, de most mar telitodtem.. Hat, hogy 3 honapig ezen eljek.. Nem tudom honnan fogok normalis kajat szervalni :)

Mindig amikor elmegyek a gep elol, akkor jut eszembe, hogy mit akartam meg leirni, hat most se jut tobb perpillanat az eszembe :) Szombaton megyek lecsurogni valami hajon a Shenendoah folyon, West Virginia-ban. Az elso szabadnap. Lesz ebed is a hajon, meg sor :) Vegre :)

*Frissites: Az itteni palacsintanak am semmi koze nincs az otthonihoz. Ez sokkal kisebb, de vastagabb, es az osszetevoi is masok szerintem. Nem tudom igazabol leirni hogy mi lehet, mert fogalmam sincs, de pont olyan mint a filmeken :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amerikaialom.blog.hu/api/trackback/id/tr592986541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása